Dag 17/18: Los Angeles naar Amsterdam naar Zoetermeer

29 september 2017 - Zoetermeer, Nederland

Goedemorgen!
We zijn weer terug in Nederland 🇾🇪.Na 's ochtends om 8 uur opgestaan te zijn in Los Angeles hebben we de koffers gepakt. Daarna nog lekker een ontbijtje ☕️☕️🍞🍞gegeten in het restaurantje next door. Daarna in de auto 🚙 gestapt en langzaam richting de AirPort gegaan. Het inleveren van de auto ging uiterst vlotjes. Avis heeft dat goed geregeld. Met een bus🚍🚍naar de terminal en toen zo snel mogelijk van de koffers af. De poortjes door en alles verliep vlotjes. Wat geslenterd over de luchthaven en precies op tijd boarden en vertrekken. Mooie tijd om te vliegen! Half vier gingen we de lucht in. Wat een vliegtuig!🛫🛫 Twee volledige lagen boven elkaar!! Wij zaten op rij 70!! Mooie plekken 💺💺,weer lekker met z'n tweetjes naast elkaar. 10,5 uur vliegen naar Londen🇰🇾🇰🇾Tijdens de vlucht veel last gehad van turbulentie🌬💨🌪🌪Later vertelde de piloot ons dat het weer boven Canada🇨🇦🇨🇦 erg slecht was. Ik heb het best eng gevonden en werd zelfs wat misselijk. Maar goed, veilig en wel aangekomen in Londen 🇵🇳🇵🇳,zelfs half uurtje eerder. Overstap ging vlotjes. Ook hier weer met een trein🚋🚋naar de aankomsthal waar de transfer zeer soepeltjes verliep. Even wat rondgezwalkt op de luchthaven en precies op tijd weer boarden. Stukje naar Amsterdam🇳🇱🇳🇱is maar drie kwartier, je bent dus zo over de plas. Ook hier weer iets te vroeg geland. Precies uurtje na landing 🛬🛬stonden we buiten met onze koffers. Elma en Jan hebben ons van de luchthaven opgehaald en ons veilig naar Zoetermeer gebracht. Daar gezellig zitten praten en met elkaar pizza gegeten. Om half elf waren Talitha en Kevin weer thuis. Robert heeft ze heel lief opgehaald van de luchthaven🛬Om twaalf uur besloten zij om toch maar naar huis 🏠🏠te gaan. Half 1 's nachts ons mandje 🛌🛌opgezocht. Heerlijk om na ruim 34 uur om in je eigen bed te liggen!! Lekker slapen💤💤. Om half 9 wekker gezet, om toch zo snel mogelijk weer in het ritme te komen. Nu maar hopen dat de jetlag achterwege blijft..... so far so good👍🏻👍🏻
Maar hiermee is er wel een einde gekomen aan de reisverslagen.
Wij hebben een top vakantie gehad, een prachtig huwelijk, een gezellige week in Vegas, 5400 km gereden, ongeveer 300 gallon aan benzine getankt, 105 flesjes water gedronken ( buiten andere dranken natuurlijk😊😊 ), verschrikkelijk veel moois gezien en gedaan, een vakantie om niet snel meer te vergeten!!!
Dank voor al jullie lieve reacties!!! Tot een volgende vakantie!!
Wij hopen dat jullie ervan genoten hebben!!
Liefs van ons😘😘💋💋
 

Foto’s

5 Reacties

  1. Annuska Overgaag:
    29 september 2017
    Leuk om al jullie verslagen te lezen, Yvonne en Paul. En wat hebben jullie veel gereden! En nu lekker nagenieten en terugkijken op een mooie vakantie. Tot snel, liefs Annuska.
  2. Annette:
    29 september 2017
    Jullie kunnen terugkijken op een mooie vakantie!Leuk idee om een verslag te schrijven,vond het erg leuk.Fotos ook altijd leuk om te zien!Nu weer even wennen aan het ritme.😘 Annette
  3. Frank en Jeanne:
    29 september 2017
    Welkom thuis! Het is omgevlogen, Erg leuk om verslagen te lezen en fotoos te bekijken. Maar verwacht wel meer fotoos :-) Dat wordt gezellig avondje.
  4. Jan van Leeuwen:
    30 september 2017
    Bedankt voor alle Mooie reisverslagen , we hebben ervan genoten. ❤️😍
  5. Elma:
    1 oktober 2017
    Ook ik heb genoten van de reisverslagen en de foto's! Blij dat we elkaar regelmatig hebben gesproken maar nu blij dat we elkaar weer kunnen opzoeken😍😍