Dag 3: Antilope Canyon

13 september 2017 - Chinle, Arizona, Verenigde Staten

Na een lekkere nachtrust en een goed ontbijt stond al vroeg op het programma de wandeling bij Antilope Canyon. We waren om kwart over negen op afgesproken plek. Met een groepje van 12 personen zijn we gaan wandelen naar de ingang van de Canyon. Daar zagen we dat we niet de enige waren, wat een drukte en wat een Chinezen.... abnormaal!!!
Na ruim een uur in de brandende zon gestaan te hebben mochten we afdalen in de Canyon.  Wat waanzinnig!!!!!!
Kijk vooral naar de foto's, zo mooi, en deze zijn allemaal met mijn telefoon gemaakt.
Ik weet zeker dat Paul met zijn camera nog veel mooiere foto's heeft kunnen maken. Uiteindelijk hebben we zo'n 1,5 uur in de Canyon gelopen.
Na de Canyon zijn we nog op zoek geweest naar een leuk plekje bij Lake Powel maar niet kunnen vinden. Uiteindelijk hebben we hartstochtelijk afscheid genomen van Talitha en Kevin en op hun hart gedrukt dat wij altijd bereikbaar zijn voor ze en voorzichtig moeten zijn ( ja, ja, ouders he☺️☺️☺️)en zijn ze zelfstandig doorgereden naar Zion.
Een lange, eentonige weg leidde ons door veel verschillende landschappen naar Chinle. Hier nu lekker in een knus huisje bij komen, eten en uitrusten voor weer een volgende mooie dag.

1. Elma:
    14 september 2017
    Wat een schitterende foto's!
  2. Bram:
    Toppp!!!!
  3. Frank en Jeanne:
    1 woord fantastisch
  4. Annuska Overgaag:
    15 september 2017
    Lieve Paul en Yvonne, ik smul elke keer van de verhalen op jullie blog. Echt superleuk om zo mee te leven. En wat een gave dingen maken jullie mee. Echt geweldige foto's. Geniet lekker van elkaar en van de mooie dingen die jullie meemaken. Zullen jullie niet snel vergeten. Liefs Annuska.