Dag 9: Yosemite

19 september 2017 - Coulterville, Verenigde Staten

Vandaag zou de dag worden dat we Yosemite 🐿🐿🐻🐻gingen bezoeken. Dit is niet gelukt. Reden: we waren vanochtend niet zo snel, de rit hierheen was best lang en we zijn onderweg regelmatig gestopt voor het oppakken van schatten👑👑. Verder heerlijk genoten van de natuur en de vergezichten. We hebben zelfs beren gehoord langs een lege plek op de weg, alleen helaas niet gezien. Aan gekomen bij onze Bed and Breakfast bleek dit echt in the middle of nowhere te liggen. Diep in het bos 🌳🌳bij Yosemite, ver weg van de bewoonde wereld. Enigszins verbaasd, maar wel aangenaam verrast.  Aardige mensen hebben ons verwelkomt en we hebben de mooiste kamer gekregen.
Hapje eten kon ook, maar dan moesten we weer terug naar Greeley Hill.  Hier een pizza gegeten, erg lekker, maar onbetaalbaar. We hadden eerst 2 pizza's 🍕🍕uitgezocht, maar die vielen onder een andere categorie en waren $ 55, belachelijk....Toen hebben we er maar 2 uitgezocht met een topping voor $ 35, nog duur, maar er was maar een eettentje, dus.....🍕🍕🍕
Toen we terugkwamen nog een goede vriend 🐿🐿 van Bart gezien, heb ik op de foto vastgelegd, erg mooi beessie😉😉
Yosemite ligt op steenworp afstand maar door de slingerwegen duurt het erg lang voordat je er bent. Dus morgen naar Yosemite en daarna door naar San Francisco.